🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بشکن سکوتت را…

(ثبت: 229050) تیر 21, 1399 
بشکن سکوتت را…

 

بشکن   سکوتت  را   اگر   از  بغض   بیزاری
باید  بگیری؛  هر  چه   از    دنیا   طلب‌کاری

باید  بگیری  کامِ  دل  را  پیشِ   از  آنی  که
زنده   ولی     چون    مردگانِ   زیر    آواری

بگذر!  رها  کن  سرنوشتت را  به حال خود
کی می رسد  تا  از گلویش  دست  برداری؟

اینجاکسی غیرازخودت‌محرم به‌قلبت‌نیست
بیهوده   دنبال  شریک  و  یار  و  غم‌خواری

دیگر  گره  از  مشکلاتت  وا   نخواهد   شد
وقتی  بخواهی  دست  روی دست  بگذاری

#بهاره_کیانی

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    تیر 21, 1399

    سلام و درود

    با این شتاب رو به رشد در آینده ای نزدیک یکی از شاعران مطرح کشور خواهید شد.

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

  2. رسول رشیدی راد

    تیر 21, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  3. درود بانوی زیبا نگر و زیبا نگار.
    از این همه زیبتیی لذت می برم:
    باید بگیری کام دل را پیش از آنی که…
    شاهکار است بانو

  4. اینجاکسی غیرازخودت‌محرم به‌قلبت‌نیست
    بیهوده دنبال شریک و یار و غم‌خواری

    درود بر شما مهربانو
    🌺🌺👌👌👌

  5. امیر جلالی

    تیر 22, 1399

    دیگر گره از مشکلاتت وا نخواهد شد
    وقتی بخواهی دست روی دست بگذاری
    بهتر و زیباتر از این چگونه می توان حال دل را بیان کرد …؟ حال دل مردمان را و خود را …
    درود بر شما

  6. محمدعلی رضاپور

    تیر 23, 1399

    سلام و درود،
    خدا قوت فرهیخته ی گرانقدر!
    لطفا در تازه ترین کارگاه شعر پاک، ما را از همراهی تان بی بهره نگذارید. در خدمت تان هستیم در👇👇👇
    http://sherepaak.com/229259/–

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا