🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

نظرها 15 
  1. طارق خراسانی

    فروردین 21, 1401

    چشم هایم را بارانی کردی دختر
    سلام مهردخت مهر آفرین
    فکر نمی کردم کوتاهی به این زیبایی روزی خلق شود
    چقدر زیباست
    چگونه آمد؟
    سخت بارانی ام

    در پناه خدا بدرود 🌿❤️👏👏👏👏👏👏👏👏👌❤️🌿

    • فاضله هاشمی

      فروردین 21, 1401

      ابر کی می آید؟
      بارانم
      خورشید مرا پس میزند.
      بابایی مهربونم💐💐💐

    • فریبا نوری

      فروردین 22, 1401

      درودها و سپاس بیکران از مهر و همراهی معنویتان استاد خراسانی گرانقدر
      در لحظه ای بارانی آمد که سخت بین حال درونی من و حال طبیعت بیرون تضاد وجود داشت …

      🌸🌸🌸🙏🙏🙏🍃🍃🍃

  2. فاضله هاشمی

    فروردین 21, 1401

    درود👏👏👏🌺

    • فریبا نوری

      فروردین 22, 1401

      درود فاضلۀ هاشمی عزیز 🌸🌸🌸

  3. ابراهیم حاج محمّدی

    فروردین 21, 1401

    درود . عالی . دست مریزاد🌹

    • فریبا نوری

      فروردین 22, 1401

      درود و سپاس بیکران استاد حاج محمدی ارجمند 🌸🌸🌸

  4. علی معصومی

    فروردین 21, 1401

    و خوش بحال مرده پرستوهایی
    که با چشمانت
    دوباره جان می گیرند
    تا پرستار خورشید شوند
    ◇◇◇
    درود ها بر شما
    بانو نوری ارجمند
    استاد من
    احسنت
    🍃🌺🍃🌺

    • فریبا نوری

      فروردین 22, 1401

      درود استاد معصومی گرانقدر

      سپاس بسیار از مهر حضور و همراهی ارجمندتان

      🌸🌸🌸

  5. هوشنگ زاهدی

    فروردین 21, 1401

    درود بر بانوی نوری گرانقدر
    سروده ای کوتاه لکن زیبا و دلنشین با کلماتی که مکمل یکدیگر می‌باشند احسنت بر آن بانوی بزرگوار
    🌹🌹🌹🌹

    • فریبا نوری

      فروردین 22, 1401

      درود جناب زاهدی گرانقدر

      سپاس بسیار از مهر حضورتان

      🌸🌸🌸

  6. حمیدرضا گلشن

    فروردین 24, 1401

    درود و مهر، بانو نوری بزرگوار
    بسیار زیبا بود
    و همچنین قدردانی میکنم بابت نظرها و نقدهای ارزشمندتون

  7. سارا رحیمی

    فروردین 25, 1401

    درودها بر بانوی مهر
    کوتاهی بسیار زیبا از قلم شما خواندم
    مانا قلم شما استاد بانو
    🌹🌹🌹🌹

  8. حسن مصطفایی دهنوی

    فروردین 25, 1401

    درودها بر شما استاد بانوی گرامی
    ادیب فرزانه و فرهیخته
    قلمتان نویسا
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  9. محمد عالمی

    فروردین 30, 1401

    درودها بانو نوری
    کوتا زیبایی بود .
    دست و قلم مریزاد😍👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا