🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بهانه

(ثبت: 256807) اسفند 11, 1401 

 

تو آخرین بهانه ای ، برای این ترانه ام
ترانه ای که گفته ام ، فقط به این بهانه ام

به انتظار نو بهار ، نشسته ای و خسته ای
چو برگ زرد گشته ای ، که می دهد نشانه ام

سکوت کرده ای و بغض ، دوباره پنجه می کشد
که فاش گوید این خبر ، به شعر عاشقانه ام

به روز در کنارمی ، نه با منی ، نه بی منی
چه می کنی که می رسی ، به خلوت شبانه ام

سفر کن ای سفیر عشق ، به باغ آرزو بیا
که از حضور عاشقت ، به گُل نشست جوانه ام

پری قصه های من ، اسیر دیو غصه شد
رها شوی پری اگر ، تو بشنوی ترانه ام

 

محمد رضا شرعی
شبگرد
آذر ماه 89

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 11, 1401

    پری قصه های من ، اسیر دیو غصه شد
    رها شوی پری اگر ، تو بشنوی ترانه ام

    سلام بر عزیز جانم

    امروز خیلی گرفتار بودم و گاه گاه سری به سایت میزدم
    ببخشید اگر دیر وقت به زیارت شعر زیبای تان نائل شده ام

    بسیار عالی ست

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

  2. پدر بزرگوارم
    ادیب فرزانه
    پیام های پر مهرتان موجب دلگرمی و شادی من است
    سپاس از این همه مهر
    سپاس از این همه محبت
    سایه موجودتان بر سر ما ماندگار

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا