🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 به راه عشق می آید…

(ثبت: 264536) مهر 19, 1402 
به راه عشق می آید…

 

هوای چشم بارانی و دل غرق تماشا بود
کمی تا قسمتی ابری دلم درگیر حاشا بود

نسیمی آمد از سمت بیابان های طولانی
نگاه قاصدک امّا شبیه بی خبرها بود

حکایت می کنم از عشق از احساس توفانی
بیا ای ناخدا این بار…هنگام تمنّا بود….

شراب چشمتان لبریز مستی های پی در پی!
عجب تعبیر زیبایی! شرابی تلخ و گیرا بود

وطن دور و مسافر خسته از بی راهه ی دنیا
رسیدن در خیال من شبیه یک معمّا بود

به افسونی دل ما را گرفتار خودت کردی
میان برکه ی قلبم سر ماه تو دعوا بود

نمی خواهم زمانی دور باشم از رخ مهتاب
تو آن ماهی که هر شب تابشت دورِ سرِ ما بود

شبی بی تاب خواهی شد دلت از دست خواهد رفت
به راه عشق می آید مسلمانی که ترسا بود…

 

معصومه بیرانوند
۱۴۰۲.۰۷.۱۸

با تشکر فراوان از خانم زهرا وهاب

 

 

 

نظرها 19 
  1. رسول بیرانوند

    مهر 19, 1402

    سلام و درود
    بسیار زیبا🌹

  2. برهان جاوید

    مهر 19, 1402

    درود سرکارخانم بیرانوند گرامی

    وطن دور و مسافر خسته از بی راهه ی دنیا
    رسیدن در خیال من شبیه یک معمّا بود

    زیباست و دلنشین ارزشمند
    پاینده باشید
    🌺🌺🌺👏👏👏

  3. فاضله هاشمی

    مهر 19, 1402

    نمی‌ترسم
    نگاهت را
    بگیر از
    چشمان زیبایم
    یقین دارم
    این تصویر یک رویا نیست

  4. مهر 19, 1402

    عالی
    بسیار زیبا
    🌹🌹🌹🌹

  5. طارق خراسانی

    مهر 19, 1402

    سلام و درودها
    غزل زیبا و پر شوری از شما خواندم
    به وجود دختر هنرمندم افتخار می کنم

    در پناه خدا🌱👏👏👏👏👏👏🌱

  6. یاسر رشیدپور

    مهر 19, 1402

    درود و عرض احترام
    بسیار عالی و دلچسب  بود شاعربانوی گرامی ، سپاس فراوان نثارتان
    🌹🌹🌷🌷🌺🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌷🌺🌺🌹🌹🌷

  7. مهرداد مانا

    مهر 20, 1402

    سلام
    من هم لازمست از خانم وهاب تشکر کنم

  8. سلام
    نگاه قاصدک اما شبیه بی خبر ها بود
    👏👏👏👏👏

    • سلام و عرض ادب
      خیلی ممنونم از حضور شما
      خیلی تو شعرنو ازتون یاد گرفتم کم پیدا هستید

  9. درود برشما
    غزل زیبا و ماندگاری خواندم
    تعابیر و تصاویر تازه و بسیار زیباهستند
    پیروز باشید و پاینده

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا