🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 به یادت شعر می خوانم

(ثبت: 264627) مهر 22, 1402 
به یادت شعر می خوانم

در این دشت پر از باران به یادت شعر می خوانم
در این هنگامه ی طوفان به یادت شعر می خوانم

عجب باران زیبایی بیاور دست هایت را
بگیر از من قرار و جان به یادت شعر می خوانم

قفس تاریک و نم دار است در وا می کنی یا نه؟
غریبانه در این زندان به یادت شعر می خوانم

نشستم خود خوری کردم فقط افسوس می خوردی
شبیه حقّه ی رندان! به یادت شعر می خوانم

عزیزم عاشقی کن ای غزال تیز پای من
منم صیّاد بی ایمان به یادت شعر می خوانم…

به تنهایی گرفتارم انیس و مونسم شعر است
در این بی راهه ی پنهان به یادت شعر می خوانم

بهشت من تماشای رخ زیبای جانان است
بهشت ارزانی خوبان به یادت شعر می خوانم

معصومه بیرانوند “آسمان”
به وقت ۲۱ مهر ماه ۱۴۰۲۰

نظرها 14 
  1. رسول بیرانوند

    مهر 22, 1402

    بهشت ارزانی خوبان به یادت شعر می خوانم
    سلام بسیار زیباست
    🌹🌹

    • سلام و درود بر هم تبار گرامی
      سلامت باشین
      نظر لطف شماست

  2. مهرزاد

    مهر 22, 1402

    با تمامی وجود با همه دربدری
    سیل اشک و باران، من به یادت شعر میخوانم

  3. مهرزاد

    مهر 22, 1402

    زیبا عاشقانه ای بس دلپذیر

  4. طارق خراسانی

    مهر 22, 1402

    سلام‌

    عنوان شاعر دیوانه عشق مبارکت باد

    فکر نمی کنم در این یک سال گذشته و شاید هم بیشتر خواندن غزلی، ایتقدر در من شوق آفرینی کرده باشد،

    آفرین

    در پناه خدا 🌱❤️👏👏👏👏👏❤️🌱

    • سلام و عرض ادب
      راستش نمیخواستم این شعرو بذارم چون معمولآ قبل از ارسال شعرم از لحاظ وزنی اونو بررسی می کنم و بعد می فرستم
      اما دیگه دل رو به دریا زدم و فرستادم…

      علت عاشق ز علت ها جداست….

      سپاس از حضور و نظر لطفتون

  5. ماه بانوی سرزمینم
    شاعر فرهیخته
    غزلی بس زیبا و ظریف از شما خواندم ، البته هر کس سایر آثارتان را مطالعه کرده باشد انتظار این همه خوبی را دارد .
    در مجموع قلم زیبایی دارد که بسیار به دل می نشیند .
    فقط می خواهم جسارت بکنم در مصرع دوم از بیت چهارم منظورتان حلقه رندان بوده است که شب شعر طنز و لطیف بود ؟
    سپاس از شما
    مهرتان ماندگار

    • سلام و عرض ادب

      ممنونم
      نظر لطف شماست
      می گم شعرمو بدون ویرایش گذاشتم
      منظورم همون رندانه بودن طرف مقابل هست که حالا با توجه به فرمایش شما حلقه ی رندان زیباتره

  6. برهان جاوید

    مهر 22, 1402

    در این دشت پر از باران به یادت شعر می خوانم
    در این هنگامه ی طوفان به یادت شعر می خوانم
    درود بر شما
    بسیار زیبا
    🌺🌺🌺👏

  7. معین حجت

    مهر 22, 1402

    درود بانو …👏💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا