🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بین چشمان قشنگش چه خدایی دارد

(ثبت: 280) آذر 6, 1394 
بین چشمان قشنگش چه خدایی دارد

عطر گلزار تنش حال و هوایی دارد
طرح چشمان قشنگش چه خدایی دارد

من عاشق به تو وابسته ام و میدانم
حیف روح از بدنم قصد جدایی دارد

کاش بودی و خودت حال مرا می دیدی
دل من مثل قدیم است, بلایی دارد

بعد تو برف نشسته به تن شعر و غزل
هر که خندید به رویم رد پایی دارد

هدف این است نبندم دل خود را به کسی
مثل یک گیس که در باد رهایی دارد

بعد تو چشم اگر گریه کند حرفی نیست
عشق فهمیده که هر قلب بهایی دارد

غزلم خسته شده شعر کمی تب کرده
فکر بوسیدن لبهاش, دوایی دارد؟

جسدی مثل غزل روی دلم می میرد
عشق یک حادته تلخ جنایی دارد

نظرها 18 
  1. سلام بر دده  گلم  تیموریان

    بسیار زیبا و قشنگ سرودی عالی بید  دلنشین بید

    دست طلا

    • سلام و عرض ادب

      خیلی خوش آمدید

      شما اهل کجایید؟ ما نیز در گویشهای محلی خواهر را دده میگیم

  2. پویا نبی زاده

    آذر 7, 1394

    سلام شاعر

    جسدی مثل غزل رو دلم می میرد

    عشق یک حادثه ی تلخ جنایی دارد

    و همین طور غزل با مطلع بسیار زیبایی شروع شد

    سپاس

  3. آذر 7, 1394

    درودتان

    سروده ی زیبائی است . فاخر و بیادماندنی

  4. سلام و آفرین بر شما

    زیبا سروده اید

  5. طارق خراسانی

    آذر 8, 1394

    باسلام و درود
    سحر زیبایی با غزل فاخر شما آغاز کردم
    خیلی زیباست
    دلمریزاد

    در پناه خدا
    کهکشانی گل تقدیم نگاه مهربانت

    • سلام و عرض ارادت استاد نازنینم

      خیلی خوش آمدید 

      می آموزم در محضرتان 

      در پناه حق 

  6. سوگند صفا

    آذر 8, 1394

    سلام و درود سمانه عزیزمممممم.

    مرحباااااا دوست شاعرم….احسنت…

    عااااااااالی بود

    مخصوصا بیت پنجم….بدجور به دلم نشست

    برقرار باشی عزیززززز

    در پناه حق

  7. مدیر محترم سایت ضمن عرض خسته نباشید

    وارد سایت میشوم اما متاسفانه به پنل کاربری پروفایل و … دسترسی ندارم

    و پیغامی مبنی بر اینکه باید وارد شوم دریافت میکنم. در حالیکه وارد سایت شده ام

    و دوباره که وارد میشوم پیغام خطا دریافت میکنم.

    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    • نگار حسن زاده

      آذر 8, 1394

      درود مجدد

      سمانۀ عزیز هرمشکلی که در سایت می بینید لطفا از قسمت تماس با ما و یا ارسال پیام خصوصی به کاربری 1 یا 46 موضوع رو به گوش تیم مدیریتی برسونید

      چون مشغله های مربوط به سایت انقدر زیاده که کامنتهای اشعار چک نمیشند و اینطوری رسیدگی به مشکل سخت میشه

      سپاس

      • سلام عزیزم

        ممنون

        همونطور که گفتم دسترسی به هیچ جا نداشتم 

        چشم دوباره امتحان میکنم 

    • عباس حسن زاده

      آذر 8, 1394

      سلام خدمت شما 

      مشکل بررسی میشه. ممنون بابت اطلاع رسانی 

      در صورت مشاهده مشکلی در عملکرد سایت لطفا از طریق تماس با ما و یا پیام خصوصی به بنده یا مدیریت سایت اطلاع بدید. در غیر اینصورت ممکنه مشکل به گوش تیم طراحی نرسه و روند ایرادیابی سایت کند پیش بره.

      ممنون، سربلند باشید و پیروز 

  8. نگار حسن زاده

    آذر 8, 1394

    سلام سمانه جان

    بسیار زیباست

    موفق باشی عزیزم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا