🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بیوپسیِ دالِ دل

(ثبت: 257352) اسفند 25, 1401 
بیوپسیِ دالِ دل

ـــــــــــــــــــــــ

(۱)

عشق
پسوندی ندارد
فکرِ ته‌بندی نکن!

ـــــــــــــــــــــــ

(۲)

خیالم را
از خیالت می‌بافم

خیال‌بافم!

ـــــــــــــــــــــــ

(۳)

توتم!

چقدر اتّفاقی
اتّفاق افتادی
مِثلِ مَثلاً گاهی ناگهان!

ـــــــــــــــــــــــ
سیّدمحمّدرضا لاهیجی
ساکوتی.هند
ـــــــــــــــــــــــ

 

 

 

نظرها
  1. سیدمحمدرضا لاهيجی

    اسفند 25, 1401

    سلام و درود جناب شرعی گرانقدر

    از لطف و محبت حضرتعالی سپاسگزارم

    سلامت باشید

  2. سیدمحمدرضا لاهيجی

    اسفند 25, 1401

    سلام ادیب گرانقدر جناب منوچهری عزیز

    وقت بخیر

    از لطف و محبّت حضرتعالی سپاسگزارم!

    سلامت باشید

  3. سیدمحمدرضا لاهيجی

    اسفند 26, 1401

    سلام و درود ارجمند بانوی غزل

    صبح و روز شما بهشت

    از لطف و بزرگواری سرکارعالی سپاسگزارم
    سلامت باشید

  4. فاضله هاشمی

    اسفند 26, 1401

    بسیار زیبا سرودید مهربان 🌹