🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ب و س ه

(ثبت: 216623) مهر 30, 1398 

می تراود درد
روی تنِ خسته ام
بر سرخیِ ترک خورده ی لبانم
در دلِ بی قرارم!
و لاشه ی چشمِ من
سوی خیالت
با نفسی پر از آه
چنگ می زند
افقِ گونه هایت را
و زلالیِ عطرِ تنت
و حرف هایت
نگاه جسمِ خسته ام را
از درد، لبریز
و لبانم
هذیان می گوید
که قیدِ لبانت را بزنم
و گیسوانِ خیست
گریه هایش را ارضاء می کند
روی دستانِ پینه بسته ام
و من هنوز
در پیِ چهار حرفم
که بچینم از گونه هایت…

محمدرضانعمت پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. سپیده طالبی

    مهر 30, 1398

    درود بر شما گرامی🌺

    • درود بر ش ما

      بسیار خوش آمدید

      و به دیده ی پر مهر نگاه کردین

      سپاسگزارم

      در پناه حق

  2. علی معصومی

    مهر 30, 1398

    🍃🌺🌺🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا