🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تسبیح اعجاز

(ثبت: 259476) اردیبهشت 20, 1402 
تسبیح اعجاز

تو می دانی که دلتنگت ندارد شوق ِ آوازی
و میمیرد در این زندان بدون ِ بال ِ پروازی

برایت گفته ام بی تو جهانی چون قفس باشد
بیا قفل ِقفس بشکن به یک تسبیح ِاعجازی

دو چشمم مانده بر در شد صدای پای تو آمد
نبودی دست ِ باران بود که با من میکند بازی

نگاهی طعم مشتاقی دوای درد ِ من باشد
شکوفا می شوم با تو بزن بر تار ِ دل سازی

گرفتی گوشه ی غم را مرا دیگر نمی خوانی
نمی گویی دگر شعری نداری شور ِ سربازی

خزان پیچیده در دلها هوای زندگی زرد است
بیا یک شب بهاری شو برای فصل ِ آغازی

طلا آیینه ی دِق شد غبار از روی او بر دار
درخشان می شود با تو بزن ماهور ِ شهنازی

 

طلعت خیاط پیشه
طلای کرمانی

 

 

 

نظرها 12 
  1. معین حجت

    اردیبهشت 20, 1402

    درود فراوان بانو خیاط پیشه …👏👏👏💐💐💐

  2. طارق خراسانی

    اردیبهشت 20, 1402

    سلام و درود بر طلعت عشق
    شاعر گرانمایه ی پاک

    غزل زیبایی ست
    دلمریزاد

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

  3. محمد رضا شرعی ( شبگرد )

    اردیبهشت 20, 1402

    استاد فرهیخته
    ادیب فرزانه
    چون همیشه زیبا
    ظریف و دلنشین
    مهرتان ماندگار

  4. غلامحسین جمعی

    اردیبهشت 21, 1402

    درود و سپاس بر استاد بزرگوار و فرهیخته ام
    دستمریزاد مثل همیشه ز یبا و دوست داشتنی است

    د🙏🙏🙏🙏

  5. س.سکوت رحیمی

    اردیبهشت 21, 1402

    درودتان نازنین بانو
    زیبا بود نگاره ی قلمتان
    🌹🌹🌹👏👏👏

  6. زهرا آهن

    اردیبهشت 21, 1402

    خزان پیچیده در دلها هوای زندگی زرد است
    بیا یک شب بهاری شو برای فصل ِ آغازی

    چقدر زیباست این شعر

    سپاس از هموندی هنر قلم زرین تان

    شاد و پیروز باشید🙏🍃🌷

  7. علی زمان خانمحمدی

    اردیبهشت 21, 1402

    بسیار عالی بود زنده و پاینده باشید ارجمند و گرانمایه

  8. محمدعلی رضاپور

    اردیبهشت 21, 1402

    سلام و درود و احسنت بر شما

  9. مهدی سیدحسینی

    اردیبهشت 21, 1402

    درود بر شما
    بهره بردم
    زیباست
    با آرزوی سلامتی و توفیق الهی در پناه حضرت حق 🌹🌹

  10. شیدا شهبازی

    اردیبهشت 21, 1402

    سلام و درودبسیار زیباست
    لذت بردم
    در پناه خدا

  11. فاضله هاشمی

    اردیبهشت 25, 1402

    هوای زندگی پاییز
    مهر میریزد گل اردیبهشت
    منی که از تو لبریزم
    چگونه بشکنم دل را
    مدارا میکند آذر
    تو تایلدا نمی آیی
    به خواب گل میخک
    بخوان یک بیت لالایی

  12. علی مکرمتی

    خرداد 5, 1402

    باران میکند بازی
    بزن بر تار دل سازی …
    مرحبا بانو … 🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا