🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تقدیم نگاهش

(ثبت: 268611) فروردین 8, 1403 

 

وقتی خدا برای تو شعری سروده بود
یک کهکشان ستاره برایت غزل سرود

کو شاعری که چشم تو دید و غزل نگفت؟
کو آن کسی شنید و نگفتا به دل درود؟

باور نمی کند سخنم را فقیه شهر
چشم تو، خیلِ لشگرِ شیطان ز دل زدود

هرجا که خیمه ها به نگاهت بپا شوند
دلهای عاشقان شده بر خیمه ها عمود

صدها نگاهِ رهگذری از گذر گذشت
تنها نگاهِ مستِ تو آخر دلم ربود

من با خیالِ چشم تو لذّت بَرَم ز عمر
دیگر مگو : “که دورم و آخر تو را چه سود؟!”

پ. ن

دیر است فرصتِ درمان نمانده است
این درد می رود، هرچند دیر و زود

18 دی 1401

 

 

 

نظرها 13 
  1. شیدا شهبازی

    فروردین 8, 1403

    سلام سلام و درود

    نقش قلمتان ماندگار
    💐💐💐

    • طارق خراسانی

      فروردین 8, 1403

      سلام‌و‌درود

      سپاس از حضور پر مهرتان

      در پناه خدا 🌱🙏🌹🌱

  2. طلعت خیاط پیشه

    فروردین 8, 1403

    صدها نگاه رهگذری از گذر گذشت
    تنها نگاه مست ِ تو آخر دلم ربود
    استاد ارجمند جناب طارق
    درود بر شما واین قلم شور انگیز
    بهاران فرحنده باد
    🙏🌸🌺🙏🌸🌺🙏💐🌿🍃

    • طارق خراسانی

      فروردین 8, 1403

      سلام بر طلعت خدا

      سپاس از حضور گرمتان

      در پناه خدا 🌱🙏🌹🌱

  3. حمید گیوه چیان

    فروردین 8, 1403

    درود جناب خراسانی عزیز
    در یک کلام عالی…
    شاد و سلامت باشید❤️❤️❤️💐💐💐

    • طارق خراسانی

      فروردین 8, 1403

      سلام‌و‌درودد

      سپاس از مهر نگاهتان

      در پناه خدا 🌱🙏🌹🌱

  4. معین حجت

    فروردین 8, 1403

    درود استاد طارق خراسانی بزرگوار…
    دستمریزاد 👏👏👏🌺🌺🌺

    • طارق خراسانی

      فروردین 8, 1403

      درود بر استاد حجت گرانمهر

      سپاس از حضور پر مهرتان

      در پناه خدا 🌱🙏🌹🌱

  5. علی معصومی

    فروردین 8, 1403

    درودها استاد
    عالییییییی
    🌺👏🏻👏🏻👏🏻

    • طارق خراسانی

      فروردین 8, 1403

      سلام‌‌ و درود بر استاد معصومی گرامی

      سپاس از مهر حضورتان

      در پناه خدا 🌱🙏🌹🌱

  6. برهان جاوید

    فروردین 9, 1403

    درود استاد طارق گرامی
    لذت بخش و خیال انگیز
    سلامت باشید و بسرایید به مهر
    🌺🌺🌺👏👏👏❤️❤️❤️

  7. سیاوش آزاد

    فروردین 10, 1403

    سلام
    شعر دلنشینتان را ز من درود

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا