🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جانِ غواصِ ذرّه پیمایم

(ثبت: 561) دی 26, 1394 
جانِ غواصِ ذرّه پیمایم

نوع شعر: خوشه ای

جـانِ غـواصِ ذرّه پیـمایم

رفته تا کُنهِ ذرّه ی خُْردی

»

آخرین جزء ذرّه را دیده

آری آری…،خدای نادیده

آذر 1394 طارق خراسانی