🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حتّی برایِ خنده…

(ثبت: 254145) آذر 30, 1401 

 

اینجا اگر به وسعتِ بی‌انتهایِ عشق،

چشمی به بغضِ پنجره‌ای وا کند کسی،

هیچ انتظار نیست،

ما را که محوِ جلوه‌یِ صدها ستاره‌ایم،

-پربسته‌هایِ محضِ جنون‌زادِ کیشِ عشق-

در خلسه‌گاهِ تیره‌یِ این انزوایِ  سرد،

حتّی،

حتّی برایِ خنده تماشا کند کسی!

یا اینکه در سماجتِ این پرشکستگی،

از ما که نا گزیرِ زمینگیری‌ایم و بس،

پروازِ پر حماسه تقاضا کند کسی!

ای وای اگر،

سربسته رازِ سینه‌یِ عُشّاقِ نور را،

لاجرعه هر آینه افشا کند کسی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها 10 
  1. امیر جلالی

    آذر 30, 1401

    جای جای این اثر قابل تحسین است. نمی توان قطعه و یا خط و مصرعی را برداشت و انتخاب کرد . سراپا زیبا بود و خوش لحن و ایستاده …
    درود بر شما

  2. جواد مهدی پور

    آذر 30, 1401

    درود بر شما جناب استاد حاج محمدی عزیز

    زیبا ست

    یلداتون به شیرینی و سرخی انار شب چله

    💐🙏🌹👏👏👏

  3. طارق خراسانی

    آذر 30, 1401

    اینجا اگر به وسعتِ بی‌انتهایِ عشق،

    چشمی به بغضِ پنجره‌ای وا کند کسی،

    هیچ انتظار نیست،

    ما را که محوِ جلوه‌یِ صدها ستاره‌ایم،

    سلام و درود بر حضرت استاد حاج محمدی گرانمهر

    همچنان در محضر آن ادیب گرانمایه چگونه سرودن را می آموزیم.

    در پناه خدا زوزگارانتان به شادی باد 🌿👏👏👏👏👏👏👌🌿

  4. ای وای اگر،

    سربسته رازِ سینه‌یِ عُشّاقِ نور را،

    لاجرعه هر آینه افشا کند کسی

    درودهای بی کران استاد👏👏👏👏
    بی نظیر بود ، لذت بردم از خوانش💐

  5. استاد سخن و ادیب ذواللسانین حضرت دوست جناب حاج محمدی عزیز. سوم دی ماه سالروز میلاد فرخنده تان را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می کنم.بسی جای مسرت است که امسال در سالروز ولادتان اولین مجموعه شعر جناب عالی (مزامیر آتش) با حضور سخنوران و ادیبانی از میهن عزیز بخصوص خراسان بزرگ در زادگاهتان فریمان رونمایی می شود.

    • سلان بر استاد بزرگوار و ارجمند، حضرت دوست جناب خوش‌عمل کاشانی، ممنون و سپاسگزارم بزرگوارا، زنده باشید و شاداب🙏🙏🙏🙏🙏🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺