🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ” خودت مختاری “

(ثبت: 217639) آبان 17, 1398 

توئی آن قهوه‌ی خوش‌ طعم ولی قاجاری
که  نهایت  شده‌ای  مرگ  من  از  ناچاری

گفته بودم که‌ مرا در دل‌ تو جایی هست؟
گل سرخی به لُپ  انداخته  گفتی ” آری”

زیر   سنگینی  چشمان   سیاهت   گفتم
که‌ در این عشق در این یار شدن، واداری؟

احتیاجم     شده    دیدار    نگاهت   امّا
تو به‌ این‌ وصل،‌ به‌ این‌ فصل‌ خودت‌ مختاری

حَجرالاَسوَد   من  روشنی چشم  تو شد
وای  اگر  ماهِ   مرا  از  شب  من  برداری

دور چشمان‌ تو گردم، تو مرا عشق بخوان
که   شوَی   نقطه‌ی   تنهای  دلِ  پرگاری

گفته بودی به دلت مهر نگاهم  جاریست
پس  چرا  سعی  در  آزار  دل  من  داری

#بهاره_کیانی
۹۸/۸/۱۴

 

 

 

 

نظرها
  1. حامد نوروزی

    آبان 17, 1398

    درودبیکران عالی بود. موفق باشید

  2. مهتاب ایزدسرشت

    آبان 17, 1398

    پس چرا سعی درآزار دل من داری”
    گفته بودی تو مرا نقطه دل پرگاری
    هرکجا هستی ونامت بدلم بود نشان
    همچوخوبی که درون وته دل اسراری
    …. عالی بوداحسنت

  3. ژیلاراسخ

    آبان 17, 1398

    عالی🍀💐👏

  4. سپیده طالبی

    آبان 17, 1398

    درودها نازنین بانو🌺

  5. مينا امينی

    آبان 17, 1398

    قلمت نویسا
    مانا باشی به مهر جانم
    ❤️🌸❤️

  6. آفرین بانو
    زیباست

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا