🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خیال های پیچیده

(ثبت: 224549) فروردین 12, 1399 

 

این منم
گمشده ام میان حال و آینده
از گل های تولدی یخ کرده
میان درختان مجروح و خمیده
با پنجره های باز و رمیده
میان رگ های زخمی خویش
و تاریکی ستاره های سرگردان کیش
میان تنهایی چند بغض خفته
از کبودی شراب های پوشانده
میان دخمه های کوچه باغی بی رنگ
از ازدحام پلک های پر رنگ
میان تماشای حجاب آتش و آب
و سردرگُمی مستانِ بی تاب
میان نقطه های زیبای بابا
رو به افق های بیهوده از فردا
آری این منم
که هنوز شادمانه زیر پوستم می روم
تو را می بینم، می بوسمت
و تا طلوعی دیگر
رهایت می کنم…

محمدرضانعمت پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    فروردین 12, 1399

    گم در میان

    هر چند بدنبال گمشده

    درودها

    دستمریزاد

    تقدیمی : 🌈

    گم خودی را برزخی گشتیم ما
    رانده از جنّت ز دوزخ هم جدا

    با جراحت قلبِ اعمالی چه کار
    گر ذخیرت توشه انبان ، بی نوا

    ولی اله بایبوردی

    12 / 01 / 1399

    🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

    • محمدرضا نعمت پور

      فروردین 12, 1399

      درود بر شما
      از لطف بیدریغتان بسیار سپاسگزارم
      مانا باشید
      در پناه حق

  2. جابر ترمک

    فروردین 12, 1399

    سلام و درودبسیار زیباست🌷🌺🌺🌺🌸🌸🌸🌷

    • محمدرضا نعمت پور

      فروردین 12, 1399

      درود بر شما
      حضور ارزشمندتون موهبتی ست شاعر
      ممنونم از همراهی گرمتان
      در پناه حق

  3. علی معصومی

    فروردین 12, 1399

    درود ها زر شما
    ♡♡♡♡♡
    جناب نعمت پور نازنین
    اندیشه ات بهار

    🌺🌸🌺🌸🌺🌸

    • محمدرضا نعمت پور

      فروردین 12, 1399

      درود بر شما
      سپاسگزار احساس پاک و دل دریایی تون هستم
      خوشحال شدم از حضور گرمتون
      در پناه حق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا