🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خیانت

(ثبت: 252812) آبان 17, 1401 
خیانت

 

من دلخور از آنم که ز من روی گرفتی
از دیده ی من دیدن اَبروی گرفتی

تو رو به رقیب ، پشت به من رفتی و رفتی
زین سوی گذشتی ره آنسوی گرفتی

بغض من دلداده به رخ دیدی و دیدی
از پنجه ی من خرمن گیسوی گرفتی

از مهر و وفا دل زده گشتی که به یکبار
دل کَندی ز ما با دگری خوی گرفتی

شبگرد سر کوی توام عاشق دیرین
فرهاد وشی کز نگه اش روی گرفتی

 

محمد رضا شرعی
شبگرد
آبان ماه 98

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    آبان 17, 1401

    زیبا سروده اید
    درود بر شما
    🌺🌺🌺

    • استاد ارجمند
      ادیب فرزانه
      ماه بانوی سرزمینم
      دلم برایتان تنگ شده بود
      مدتی بود پیامی نداشتم
      وجودتان موجب دلگرمی من است
      سپاس از لطف بی حدو نهایت شما
      سپاس

      • طلعت خیاط پیشه

        آبان 18, 1401

        درود بر شما واین قلم سرسبز
        با آرزوی موفقییت روز افزون برای جناب شرعی ارجمند
        خدا یارتان
        🌹🌹🌹🌿

  2. عظیمه ایرانپور

    آبان 17, 1401

    درود بر شما
    زیباست
    فقط مصرع سوم کمی از وزن خارج شده🍃

    • سلام بر ماه بانوی سرزمینم
      سپاس از لطف شما
      لطفا راهنمایی بفرمایید، از دیدشما چطور اصلاحش کنم بهتر می شود
      سپاس از دقت نظرتان
      سپاس

      • عظیمه ایرانپور

        آبان 25, 1401

        اینطور وزنش درست میشه:

        همراه رقیبم شدی و رد شدی از من

        • سپاس فراوان از همراهی شما
          سپاس از راهنمایی های سازنده ی شما
          بسیار عالی بود
          فقط با قسمت رد شدی از من
          ارتباط خوبی برقرار نمی کنم ، سعی می کنم اصلاحش کنم
          خیلی کمک بزرگی کردید
          سپاس

  3. سلام
    خیانت حتی به شعرهم ،…..ناروا میآید

    ممنون ازایجاد این شعر زیبای احساسی…
    امیدوارم هیچ گاه خیانت نبینید ونشنوید

    • سلام بر ماه بانوی سرزمینم
      سپاس از لطف شما
      گاهی نگاه به نیمه ی خالی لیوان هم خوب می شود
      به هر حال زاویه دید است
      سپاس از لطف شما