🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 داغِ باغ

(ثبت: 267236) بهمن 3, 1402 

 

باغبان رفت و خَمید قامت آلاله زِ داغ
تیره شد در نَظَرش روشنی چشم و چراغ

دور شد از سر او سایه ی آن سرو روان
مرغ بی دل نگرفت از گل نورسته سراغ

 

محمد رضا شرعی
شبگرد

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 3, 1402

    سلام جناب شبگرد

    اشعارت دلنشین و زیباست

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

    • استاد بزرگوارم
      ادیب فرهیخته
      خوشحالم که مورد پسند طبع ظریف پسندتان واقع شده است .
      مهرتان ماندگار

  2. طلعت خیاط پیشه

    بهمن 3, 1402

    مثل همیشه زیبا سروده اید
    در پناه خداشادکام باشید
    💐🙏🌺💐🙏🌺

    • مهربانوی سرزمینم
      استاد بزرگوارم
      چون همیشه بذل محبت کردید .
      در مکتب شما مشق عشق می کنم .
      مهرتان ماندگار

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا