🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 داغ‌زار

(ثبت: 244294) دی 19, 1400 

 

به سینه سر فرو، بی‌تاب و حیرانم
گلو بر جمجمه، بر استخوانم، می‌فشارد پا
برون آورده سر ماری، خزیده در سراپایم
و می‌پیچد به ِفش‌فِش چون نواری در دلم، بر گردنم، با نیشِ زهرآگین
که از پروازهای بی‌نشانِ بال و پر بسته پریشانم
و از افعیِ شاعرکُش هراسانم

نگو ثالث زمستان است
عذاب چارفصل است این که آتشِ بر قلم افتاده در زنجیر
به سوزِ دانه‌های برف، امّیدِ بهاران است
ولی دیریست در اینجا،
هوای تیر در شهرِ دی و خرداد و آبان است
تو می‌گویی زمستان است؟!

 

 

 

 

نظرها 21 
  1. سلام و درود
    زیبا سروده اید.
    زمستان تان بهاری🌿🌿🌿

    • فریبا نوری

      دی 19, 1400

      🌷🌷🌷
      🌷🌷
      🌷

      • سلام احسنت برقلم زیبانگارتان
        چهارفصلتان بهاری عزیز🥀🌻🌼🌸

  2. طارق خراسانی

    دی 19, 1400

    نگو ثالث زمستان است
    عذاب چارفصل است این که آتشِ بر قلم افتاده در زنجیر
    هوای تیر در شهرِ دی و خرداد و آبان است
    زمستان است؟!

    سلام بزرگ بانوی پاک
    بی شک چهار فصل زمستان است…
    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌🌿

  3. صفا یغمایی

    دی 19, 1400

    درود
    زیباست بانو
    تمام فصولتان بهاری

  4. محمد حسنی

    دی 19, 1400

    درود ها
    بسیار زیبا🌨🌨

    با این همه آدم برفی
    آدم حرفی ست احساس حرفی

    ،
    گل بده
    قول میدم
    بویی بکشم🌨🌨

  5. سلام و درود بانو
    زیبا و دلنشین است
    سربلند و پاینده باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  6. درودها بزرگوارم درودها

    به سوز دانه های برف، امید بهاران است

    امیدوارم زندگی تان سرشار از امید و سلامتی و موفقیت باشد بانو

    درودتان گرامی درودتان

  7. اکبر رشنو

    دی 20, 1400

    🌹🌹🌹
    🌹🌹
    🌹🌈

  8. هادی همتی

    دی 20, 1400

    سلام و دروود

    هوای تیر در شهرِ دی و خرداد و آبان است
    زمستان است؟!
    به چه دل خوش کنم?!

  9. ولی دیریست در اینجا،
    هوای تیر در شهرِ دی و خرداد و آبان است
    تو می‌گویی زمستان است؟!

    👏👏👏👏

    درودها و مهرها نثار استاد نوری عزیزم
    به به لذت بردم از قلم همیشه خوبتان

    🌹🌹🌹🌹

  10. نسرین حسینی

    دی 22, 1400

    درودها بانو نوری عزیز زیبا بود
    بند آخر شعر خودش یک شعر کامل بود

    ودوستش داشتم‌
    نگو ثالث زمستان است
    .
    .
    .
    قلمت ماندگار عزیز❤❤❤

  11. محمد عالمی

    دی 24, 1400

    درودها استاد بانوی گرانقدر 🌺
    تضمین گران ارزشی بود بر سروده استاد اخوان ثالث
    قلمتان مانا و نویسا به مهر و شعر🌹🌺🌸🙏

  12. بسیار عالیییییی حظ فراوان بردم👏👏🌷🌷🌷

  13. درودها بانوی ادیب. چه زیبا و دلنشین سروده اید. دستمریزاد.
    🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا