🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دردها

(ثبت: 242882) آبان 26, 1400 
دردها

 

حالا شب شده بود
و دردها
از ریشه‌ها بیرون می‌زدند
تا به ماه برسند…

محمدرضانعمت پور

 

 

 

 

نظرها
  1. اسماعیل علیخانی

    آبان 26, 1400

    درود بر شما🌺

  2. درود ها
    زیبا است

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا