🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در استقبال نیمه ی شعبان …

(ثبت: 256839) اسفند 16, 1401 
در استقبال نیمه ی شعبان …

خـــورشیــــد جلــــــی ….
☀️ ☀️

دست باید که بیفشانم و پا کوبم
که رسید از سفر خاطره ها خوبم

مهربانی که غزلواره ی باورهاست
سینه اش لانۀ احساس کبوترهاست

خنده آموز دهان همه ی گلها
عطر صد باغچه در همهمه ی گلها

نازنینی که نوازشگر شب بوهاست
سخت دلواپس پرواز پرستوهاست

آمد از راه یکی هور اهورایی
صبح را زمزمه ای در شب یلدایی

آمد از راه و گوارا خبری دارد
خبر دوست به دلها اثری دارد

مژده از رویش گلهای یقین با اوست
غزل عاطفه را نابترین با اوست

دست باید که بیفشانم و پا کوبم
شب اگر معرکه آراست بیاشوبم

که یکی نور فراگیر ز راه آمد
سحر عشق درخشید و پگاه آمد

دیگر از یورش بیداد نمی ترسم
دیگر از غائله ی باد نمی ترسم

آمدآن پشت و پناهی که خدا بااوست
شرح منظومه ی بیداری ما با اوست

هدیه آورد برای دل ما شادی
نقش بر رایت او آیت آزادی

هله شو خانه ی دل آینه بندان کن
طلب از میکده می با لب خندان کن

مهدی فاطمه خورشید جلی آمد
آخرین پرتو انوار علی آمد.

🕊

 

 

 

 

نظرها 10 
  1. طارق خراسانی

    اسفند 16, 1401

    سلام و درود بر استاد گرانمهرم

    بی هیچ شکی خورشید عشق طلوع خواهد کرد
    مانند همیشه اثری زیبا از شما خواندم

    در پناه خدا 🌱👏👏👏👏👏🌹👌🌱

  2. صفا یغمایی

    اسفند 16, 1401

    سلام ودرودها برحضرت استادخوش عمل کاشانی گرامی و ارجمند.
    عالی وزیبا مثل همیشه
    خداراشکرهر روز ازباغ فیوضات شما
    میوه‌ی شیرینی روزی اهل هنراست
    باغ دلتان آباد وبه امید دیدار باغبان
    باغ آفرینش.
    مژده ای منتظران جان جهان می‌آید
    غوث اعظم ولی‌الله زمان می‌آید

    🌺🌺🌺

  3. طلعت خیاط پیشه

    اسفند 16, 1401

    به به
    درود بر استاد خوش عمل ارجمند
    👏👏👏👏🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌿

  4. علی معصومی

    اسفند 16, 1401

    دروودها نازنین
    ♡♡♡
    باید برای اینهمه خوبی دعا کنم

  5. محمدعلی رضاپور

    اسفند 16, 1401

    سلام و درود
    و عرض تبریک

  6. غلامحسین جمعی

    اسفند 17, 1401

    درودو سپاس بر استاد بزرگوارو فرهیخته ام

    جناب کاشانی

    دستمریزاد عزیز بزرگوار مثنوی زیبا و فاخریست

    عیدتان نیز مبارم باد

    🙏🙏🙏🙏🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا