🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در رثای ناصر چشم آذر

(ثبت: 253385) آذر 6, 1401 
در رثای ناصر چشم آذر

 

باز هم چشم من از هجر نگاری تَر شد
دیده ام تَر ز غم ناصر چشم آذر شد

ساز هم سوز دگر دارد و می سوزد باز
سینه ی ساز هم از هجرت او مُضطر شد

گُل بِشکفته به باغ هنر موسیقی
زخمی از چرخ فلک خورد و چنین پَرپَر شد

شادی بارش باران ، موج دریای خیال
همه خاموش که این قصه دگر آخر شد

نغمه و بانگ و ترانه همه حُزن آلودند
شعله ی ساز و طرب سوخت و خاکستر شد

رُخ شبگرد ز خوناب جِگَر سُرخ شده
که چنین از غم هجران نگاری تَر شد

 

* در رثای فقدان استاد بزرگ موسیقی ، ناصر چشم آذر
خالق باران عشق

محمد رضا شرعی
شبگرد
اردیبهشت ماه 97

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. زهرا آهن

    آذر 6, 1401

    درود بر شما جناب شبگرد

    بسیار زیباست

    چشمه ذوقتان جوشان و قلمتان همواره نویسا🌺🌸🌹🌷

  2. درود بر شما
    زیباست
    روحشون شاد و قرین رحمت الهی💐

  3. جواد مهدی پور

    آذر 6, 1401

    درود بر شما جناب شرعی عزیز

    یاد و خاطر استاد چشم آذر گرامی باد
    روحش شاد

    اثر زیبایی سرودید

    زنده باشید

    💐🍃🙏🙏🙏🌹🌺

  4. شاهزاده خانوم

    آذر 6, 1401

    بسیار زیبا و دلنشین 👏👏👏
    روحش شاد و یادش گرامی..🖤
    درود بر شما..🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا