🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در رمضان

(ثبت: 238092) فروردین 25, 1400 

 

دستِ شیطان به تو هرگز نرسد در رمضان
پس بیا پُل بزن از خود به اَحَد در رمضان

خاک بر سرتر از او کیست که از نفس پلید
نتوانَد به سهولت برَهَد در رمضان

می شود لِه کند انسان خدا جوی فقط
پوز ابلیسِ لعین را به لَگَد در رمضان

خیرِ تو هست در این بی برو برگرد که شَرّ
نا خود آگاه و صریح از تو رَمَد در رمضان

شود آکنده ات آنگونه دل از شور و نشاط
از نسیمی که به جانت بوَزَد در رمضان

که فقط پَر بِکِشَد سمتِ خداوند رئوف
گُذَرَد وَجد و سُرورِ تو ز حَد در رمضان

لیله القَدر فرا می رسَدَت زود، بگیر
فقط از لطفِ خداوند مَدَد در رمضان

آدمیزاد که از هر چه پریزاد سَر است
وای بر حالش اگر حظ نَبَرَد در رمضان

بِنِگر تیز تر از آینه هر صبح که در
چشمِ ابلیس نه کَم خار خَلَد در رمضان

بِگُذار آینه تر قلب تو در سینه تپَد
در تو بگذار خدا روح دمَد در رمضان

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    فروردین 25, 1400

    🌺🏵️🌺🏵️🌺🏵️🌺

  2. کبری محمدی

    فروردین 25, 1400

    سلام استاد ارجمند
    سروده ای زیبا و پر معنا
    لذت بردم. چند بار خواندم
    درودها بر قلم زیبانویس تان
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

    دستِ شیطان به تو هرگز نرسد در رمضان
    پس بیا پُل بزن از خود به اَحَد در رمضان
    بِگُذار آینه تر قلب تو در سینه تپَد
    در تو بگذار خدا روح دمَد در رمضان👏👏👏

    • ابراهیم حاج محمدی

      فروردین 26, 1400

      درود و سلام بر سرکار عالی. زنده باشید . طاعاتتان قبول🌺🌷🌹

  3. محمدعلی رضاپور

    فروردین 25, 1400

    سلام و درود
    احسنت
    رمضان، مبارک❤️🙏

  4. علی رفیعی

    فروردین 30, 1400

    سلام و عرض ارادت استاد گرامیم
    بسیار عالی و پرمحتوا و زیبا
    بهره مندشده و استفاده نمودم
    طاعات و عبادات حضرتعالی قبول درگاه خداوند منان…التماس دعا

    🌺🌺🌺🌺🌺

    🌺🌺

    • ابراهیم حاج محمدی

      فروردین 30, 1400

      سلام و درود بر حضرت دوست . ممنون و سپاسمندم . پاینده باشید . طاعاتتان قبول❤️

  5. طارق خراسانی

    فروردین 31, 1400

    سلام و درود بر استاد گرانقدرم

    بسیار زیبا و بی نظیر

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👌🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا