🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در کوچه باغ یادها

(ثبت: 175) آبان 12, 1394 

اي خوش بود ديدار ما در كوچه باغ يــــادها
سرخوش ز پرواز ي قشنگ با قاصدك در بادها

دستان به دست همدگر هم پاي هم راهي شدن
رفتن به سوي عاشقي هــــجرت از آن بيــدادها

آغوش و بوسه درعيان سرخوش زمهر ودوستي
خندان بدون دلــهره ، از دام هــا، صيادهـــــا

افسون چشماني شدن بيخود ز خود بودن دمي
با باده دلخــوش، دادنِ ، بر بادهـــــا بنيادهــا

اي خوش به روي شاخه ها شيـدايي و آواز دل
از شاخه اي بر شاخه اي چون بلبلان دلشاد ها

بر گرد شمع پروانه و ، بال و پر خود سوختن
وانگه دوبـــاره پيله و ، برخاستن ، ميلادهــا

جامي دگر جامي دگر خندان و دلخوش تاسحر
آواز خوب عاشقي ، از عمـق جــان فريـــــادها

رقصان و پاكوبان همي ، در دشتهاي خـاطره
ذوق رسيدن تا هدف ، تا مقصد و ميعـــادها

مجيد مصطفوي
12/8/94

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها 18 
  1. میهمان

    آبان 13, 1394

    بسیار زیبا بود ممنون 

  2. طارق خراسانی

    آبان 13, 1394

    اي خوش بود ديدار ما در كوچه باغ يــــادها
    سرخوش ز پرواز ي قشنگ با قاصدك در بادها

    دستان به دست همدگر هم پاي هم راهي شدن
    رفتن به سوي عاشقي هــــجرت از آن بيــدادها

    با سلام و درود

    بسیار زیبا و فاخر

    در پناه خدا……………………………………………………………………………………

    • درود بر طارق عزیز

      سپاسگزار لطف و مرحمت شما هستم همیشه

      تشکر از حضور و لطف شما

  3. مينا امينی

    آبان 13, 1394

    قلمتون نويسا شاعر عزيز

  4. اله یار خادمیان

    آبان 13, 1394

      درود موفق و موید  و منصور  شکوفا و نویسا باشی طیب الله

  5. سلام .درود ومرحبا . مانا باشید ویا حق

  6. نگار حسن زاده

    آبان 13, 1394

    سلام و عرض احترام

    بسیار بسیار زیبا بود

    موفق باشید

  7. آبان 13, 1394

    درود دوست عزیز

    مصرع دوم حرف {گ} در کلمه ی { قشنگ} وزن را مختل ساخته است //  همچنین حرف {ع} از کلمه ی { شمع } در این مصرع :{  بر گرد شمع پروانه و….}

    بعضی مصاریع هم در رنج از ضعف تألیفند

    • درود و تشکر از تذکر به جای شما

      متوجه موضوع شدم

      اما از انجا که بیشتر دلنگار هستم تا شاعری حرفه ای حیفم امد تغییر بدم

  8. علی اصغر اقتداری

    آبان 15, 1394

    درود بر شما

    با نظر جناب حاج محمدی موافقم

  9. درود سلام جناب مصطفوي
    سروده شما بسيار عالي

    • درودها سادات گرانقدر

      سپاس از لطف و حضور شما

      برقرار باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا