🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دشمن بر آن سر است که دین را رها کنیم

(ثبت: 3213) بهمن 7, 1395 

دشمن بر آن سر است که دین را رها کنیم

غافل که طفلِ دین، به خط و راهِ دشمن است!

 

7 بهمن 1395

طارق خراسانی

 

پی نوشت

  • آنانکه با مردم دردمند کشاورز برخورد قهرآمیز می کنند اگرچه خود را از حافظان انقلاب می دانند ولیکن ضد انقلاب بوده و خود نمی دانند. 
  •  دولتی که قادر به تأمین آب کشاورزانش نباشد دولت مقتدری نیست.
  • این بی انصافی ست که بی کفایتی دولت را به حساب رهبری گذاشت و فراموش نباید کرد بر طبق اصل 122 قانون اساسی رييس‏ جمهور در حدود اختيارات‏ و وظايفي‏ كه‏ به‏ موجب‏ قانون‏ اساسي‏ و يا قوانين‏ عادي‏ به‏ عهده‏ دارد در برابر ملت‏ و رهبر و مجلس‏ شوراي‏ اسلامي‏ مسئول‏ است‏.