🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دعای شب

(ثبت: 252452) آبان 7, 1401 
دعای شب

 

به دعایی که نکردیم و نخواندیم هنوز
دل ما دلشدگان را ز غم هجر مسوز

تو بزرگی و عظیمی و کریمی و رحیم
به شب تیره هستی روشنی بخش چو روز

 

محمد رضا شرعی
شبگرد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. سیاوش آزاد

    آبان 7, 1401

    سلام بزرگ و عظیم ظاهرا به یک معناست اگر بتوان صفت دیگری به جای یکی از این دو آورد بهتر نیست؟

  2. سلام و عرض ادب.
    امید که خدای مهربان روشنی بخش دلهایمان باشد.
    🥀🥀🐇

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا