🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دل، اولين برگِ كتاب آسمانى ست

(ثبت: 427) دی 3, 1394 
دل، اولين برگِ كتاب آسمانى ست

وقتى كه شب درياچه را خاكسترى كرد
مهتاب ، مهرت را به من يادآورى كرد

گهواره ى آغوشِ گرمت امن و آرام
تا خوابهاى خوش برايم مادرى كرد

يادت سياهى هاى ذهنِ خسته ام را
تا صبحِ روياهاى روشن رهبرى كرد

با جَزر و مدِّ شعرهايم هم نوا شد
ماهى كه دريا را حريرى_مرمرى كرد

دستى كه سقفِ بسترِ بابونه ها بود
تالابِ اندوهِ مرا نيــــــــلوفرى كرد

در مذهبِ شب جز هراسِ تيرگى نيست
بايد سحر شد…تا سپيده كافرى كرد!

هر كس جنونش را به جانِ شعر بخشيد
از تهمتِ ديوانگى خود را بَرى كرد…

دل، اولين برگِ كتابِ آسمانى ست
حيف است بينِ آيه هايش داورى كرد

هم مى شود “پيغمبرى” را “شاعرى” خواند
هم مى شود با “شاعرى”، “پيغمبرى كرد…

نظرها 11 
  1. سوگند صفا

    دی 4, 1394

    سلام

    آوازه ی شعرهاتونو شنیده بودم…

    بسیار بسیار زیبا و روان بود و آموختم

    در پناه خدا

  2. سلام نازنین غزلبانو

    مانند همیشه ناب و بی همتا بود

    سپاس بانو

    موفق و پیروز باشید

  3. در مذهبِ شب جز هراسِ تيرگى نيست

    بايد سحر شد…تا سپيده كافرى كرد

    …..

    هم مى شود "پيغمبرى" را "شاعرى" خواند

    هم مى شود با "شاعرى"، "پيغمبرى كرد…

    سلام و درود بر گهر بانوی شعر های پاک

    بدون شک یک یک آثار شما  فاخر و  از دیدگاه  بنده شاهکاری ماندگار درتا یخ  ادبیات  ایران است  و چون سرعت  حرکت بسیار زیاد لست لذا این اشعار بی نظیر  را آیندگان بیشتر از ما  درک  و به عظمت آن پی خواهند برد 

    در پناه خدا …………………….

  4. دی 4, 1394

    درود بر سرکار عالی

    سروده ای فاخر و بیاد ماندنی خواندم و بهره بردم // فزون باد // در پناه حق باشید

  5. درودها بانو

    زیبا و دلنشین خواندم

    مانا باشید

  6. مرجان مطلق

    دی 6, 1394

    سلام غرل خانم

    فوق العاده زیبا و پر از آرایه و استعاره ها و ترکیب های بکر  و چقدر نو!!!

  7. درودها بانو ارامش عزیز

    مسرورم از دیدارت در اینجا

    بیت اخر فوق العاده بود

  8. سلامممممم و هزاااااارااااان دروووووود ..

    سکوت بهترین کار است ..

    بارهااا خواند ها م و لذت برده ام ..

    مانا باشی خواهر بزرگوارم ..

  9. جابر ترمک

    دی 7, 1394

    سلام و عرض ادب 

    بسیار عالی 

    و بی نظیر 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا