🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دلخواه

(ثبت: 253013) آبان 23, 1401 
دلخواه

 

ای که زیباتر از آنی که دلم می خواهد
به خداوند غَمَت جان مرا می کاهد

مَکِش از دست من دلشُده دامن که تو را
بیشتر از آنچه تو می خواهی دلم می خواهد

 

محمد رضا شرعی
شبگرد
شهریور ماه 98

 

 

 

 

نظرها
  1. فرشید افکاری

    آبان 23, 1401

    درودها جناب شرعی بزرگوار
    ممنون از نظر لطف و دیدگاه ارزشمندتان
    در این چند روز اخیر هر روز اشعار زیبایتان رو خوانده ام، عاشقانه هایی دلنشین و زیبا از قلم هنرمند شما خواندنی ست پیروز و پایدار مانا و نویسا باشید 🙏🌺

  2. سلام و درود استاد
    بسیار زیباست
    سربلند و پاینده باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا