🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دِل دِل

(ثبت: 253387) آذر 7, 1401 
دِل دِل

 

دِل دِل نکن و حرف بزن با من مسکین
تا مست شوم از نفست دِلبَر دیرین

از جام دو چشمت شده است مست جهانی
ای زلف شکن در شکنت تیره و مِشکین

در هر دو نگاهم که رصدخانه ی جان است
نقش است نگاه تو چنان خوشه ی پروین

بُگشا لب و لبخند بزن تا که ببینند
ز آن غنچه ی لب ، روی مَهِ تو شده آذین

فرهاد سر کوی تو شد عاشق شبگرد
شاید که ببیند رُخَت ای دلبر شیرین

 

محمد رضا شرعی
شبگرد
آذر ماه 97

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آذر 7, 1401

    سلام

    روان و زیبا و دلنشین

    درودها برشما

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👌🌹🌿

  2. درود بر شما
    عاشقانه ای بسیار زیبا سروده اید
    🌹🌹🌹🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا