🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ذهنِ متروکه…

(ثبت: 216260) مهر 24, 1398 

آلزایمر
گرفته بود
لبانی که هر روز
گونه هایم را
نمناک می کرد…

محمدرضانعمت پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. سلام و درودتان باد بزرگوار

    🌺🌺🌺🌺🌿🍃💐

    • درود بر شما
      سپاسگزار دل مهربان و دریایی ات هستم
      همراهی ات عزیز و ارزشمند است
      در پناه حق

  2. علی معصومی

    مهر 24, 1398

    🌿🌺🌺🌺🌺

    • درود بر شما
      خیلی خوش آمدید و خوشحالم کردید
      ممنونم از نگاه زیبایی که به شعر داشتید
      زنده باشید

  3. سعید فلاحی

    مهر 24, 1398

    احسنت

    👏👏👏👏👏👏شادکام باشید

    • درود بر شما
      از حضور ارزشمندتون یک دنیا ممنونم
      پایدار و سربلند باشید
      در پناه حق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا