🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رسم عشق

(ثبت: 3436) اسفند 2, 1395 

بی فکر و بی خیالِ تو رنجور میشوم
تنها به یک نگاهِ تو مسرور میشوم

گوئی بیا به قامتِ تو سجده میکنم
گوئی برو به میلِ تو مهجور میشوم

گر گوئیَم مبین و اگر گوئیَم خموش
خاموش تا قیامت و هم کور میشوم

آن دَم که پا به ظلمتِ بیراهه مینَهی
من پیشِ پایِ رهروِ تو نور میشوم

لیلی اگر شوی و جفا هم اگر کنی
پابندِ این خطایِ تو تا گور میشوم

با یک اشاره ء تو فقط یک اشاره ات
قائم به دارِ عشقِ تو ، منصور میشوم

هر دم هوایِ این منِ دل ساده میکنی
من ، اینچنین چرا ، ز چه مغرور میشوم

این رسمِ دل سپردن و این راهِ عشق نیست
از دستِ این دلم به چه مجبور میشوم
جلال پورسلیمانی۱اسفند۹۵

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا