🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رنگ سرخ

(ثبت: 234541) آذر 24, 1399 
رنگ سرخ

 

به بی مهری پاییز قسم
نقاش بودم
ابتدای ابر‌ها تو را دیدم
مرکب خیال
کاغذِ شادی را بوسید
غرق مهمانیِ نگاهت
مثل سیب
لب‌هایم گونه هایت را بوسید
کاش میان انگشتانم بودی
تا پیراهنت را با رنگِ عشق
در آغوشم
نقاشی می‌کردم…

محمدرضانعمت پور

 

 

 

 

نظرها 10 
  1. امیر اصلانی

    آذر 24, 1399

    درودها جناب نعمت پور
    تصویر و خیال
    شاعرانگی حول این دو محور می گردد

    …کاش میان انگشتانم بودی
    تا پیراهنت را با رنگِ عشق
    در آغوشم
    نقاشی می‌کردم…

    👏👏👏
    دستمریزاد شاعر

    • درود بر شما
      از حضور ارزشمندتون یک دنیا ممنونم
      پایدار و سربلند باشید
      در پناه حق

  2. طارق خراسانی

    آذر 24, 1399

    سلام

    درودتان

    در پناه خدا 🌿👏👏👏🌿

    • درود بر شما
      خیلی خوش آمدید
      ممنون نگاه پر مهرتان هستم
      زنده باشید

  3. سلام و درود
    بسیار زیباست
    شادکام باشید
    🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

    • درود بر شما
      سپاسگزارم از حضور صمیمی
      و گرمت بزرگوار
      در پناه حق

  4. امیر جلالی

    آذر 25, 1399

    کاش میان انگشتانم بودی
    تا پیراهنت را با رنگِ عشق
    در آغوشم
    نقاشی می‌کردم…
    بسیار زیبا بود و دلنشین
    درود بر شما

    • درود بر شما
      به حضور گرمتون در این صفحه می بالم
      ممنونم از همراهی تون
      شادزی

  5. لیلا صالح

    آذر 26, 1399

    سلام و درود به مهربان برادرم.

    تصاویر زیبا و خیال انگیزند دست مریزاد گرانقدر.
    در پناه او پیروز باشید.

    یا هو🌷

    • درودها
      ممنونم از نگاه گرم و تحسینتون
      جاوید بمانید همیشه بزرگوار
      شادزی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا