🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رهگذرانِ شب‌پرست، بـے همگانِ زاغ‌دوش:

(ثبت: 260723) خرداد 17, 1402 
رهگذرانِ شب‌پرست، بـے همگانِ زاغ‌دوش:

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بشڪست دلم شڪستہ‌بندم نشوید
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
سینوهـہ گره بہ دستِ بندم نشوید
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بنده بہ مــــلالِ بـے مــــلالے بندم
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
آیینـــــۂ دق! نشستہ بندم نشوید
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ــــــــــــــــــــــ
سیّدمحمّدرضا لاهیجے
ساڪوتے. هند. دهلے‌نو
ــــــــــــــــــــــ

پ ن:

باتشڪراز مخاطبِ عزیزِ و تاقبل ناشناسے
ڪہ خودجوش عڪس‌نوشتـــہ را لطف
وَ حقیـر را مرهونِ محبّتِ خود فرمودند!

این عــزیزِ مهربان ایرانے نیستنــد و اهلِ
ڪشورِ تاجیکستان و شیعــہ‌اند و بسیار
مولا دوست، در گفتمان و چتے ڪہ باهم
داشتیم فهمیدم دستے بر شعر نیــز دارند!

دنیا ڪوچڪ‌ و قلبها درنزدیڪےِ هم‌‌ است!

ممنونم دوستِ عزیزِ جدید
بہ ڪلبۂ محقرِ دلم خوش آمدے!

 

 

نظرها
  1. مهدی سیدحسینی

    آبان 12, 1402

    درود بر استاد لاهیجی بزرگوار
    🌹🌹