🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 روزهای خوب

(ثبت: 234325) آذر 18, 1399 

 

از کوچه های سکوت و زخمِ گل‌ها

گذر کن

خاطراتت را از باد بگیر

لباس شعر

تن خویش کن

و از قافیه ها لب بگیر

من، نشسته به انتظار آمدنی

عمرم را پای درهای بسته گذراندم

تو، پنجره را ببند

از شراب ها

جان دوباره بگیر

آینه را ببین

آشتی کن با خودت در خودت

و مزه کن آیه های عشق را

وقتی می دانی

در سکوت، خرمالوها را می‌چینند

وقتی می دانی

طعم بوسه‌ها

ماندنی‌ست روی گونه‌ها…

 

محمدرضانعمت پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. لیلا صالح

    آذر 18, 1399

    سلام و درود بر مهربان برادرم.

    دل سروده ی زیبایی را میهمانمان کردید سپاسگزارم.

    یا هو🌹

    • درود بر شما
      ممنونم از نگاه و توجه هموارت
      شاد و سلامت باشی
      در پناه حق

  2. حسین شیرکوند

    آذر 18, 1399

    🌷🌺🌷🌺🌷🌺🌷

  3. طارق خراسانی

    آذر 18, 1399

    سلام

    زیباست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌿

    • درود بر شما
      خرسندم و شادمان از میزبانی نگاه نابتان
      در پناه حق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا