🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رگ خواب

(ثبت: 253622) آذر 12, 1401 

 

شَبَم از نیمه گُذَشت و رَگ خوابم زده ای
هوس خواندن شعری و کتابم زده ای

بِگُشا برقَع از آن چِهره ی مهتاب وشت
تکیه بر جای بُت عهد شبابم زده ای

 

محمد رضا شرعی
شبگرد
خرداد ماه 97

*تقدیم به دختر کوچکم مائده شرعی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آذر 12, 1401

    سلام

    تقدیمی زیبایی ست
    مبارک دختر عزیزمان.

    در پناه خدا❤️

  2. جواد مهدی پور

    آذر 12, 1401

    درود بر شما جناب شرعی عزیز

    زیبا ست

    خدا حفظشون کنه

    مبارکشون باشه این شعر قشنگ

    💐🙏👏👏👏🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا