🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زلف پریشان

(ثبت: 251159) شهریور 24, 1401 

 

ای نرگس زلف تو پریشان
حیران نگهم ز دیدن آن

حیف است حریر زلف خود را
از چشم کسی کنی تو پنهان

آن زلف مجعد تو دام است
بر پای دل ز غم گریزان

دل بسته ی زلف توست این دل
حاشا نکند دو چشم گریان

شبگرد شب سیاه زلفت
آسوده شود به دادن جان

 

محمد رضا شرعی
شبگرد
دی ماه ۹۹

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. فریبا نوری

    شهریور 24, 1401

    حیف است حریر زلف خود را
    از چشم کسی کنی تو پنهان

    درود جناب شبگرد گرانقدر 🌷🌷🌷

  2. طلعت خیاط پیشه

    شهریور 24, 1401

    درود بر شما جناب شرعی ارجمند
    🌹🌹🌹🙏🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا