🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زنجیر احساس

(ثبت: 968) اسفند 18, 1394 

(((چند قطعه پراکنده)))

*******************

*ا شكهاي خسته *

عطر دل انگيز شب بوها….
          و ضجه عاشقي شان …..
                  دنياي احساس است …
                                           بيگمان…
زانو ميزنم به خشوع…
          در پيشگاه عشق….
            تا لمس كنم لحظه هاي…
                                    آسماني را…
و خيس شوم …
       از ترنم اشكهاي خسته…
                  كه از شوق مي بارند
********
*لحظه ها*

لحظه ها در گذرند…
            و عقربه ها بي تاب…
گويي…
        زمان وصل نزديك است…
وصل…
      پروانه هاي بي پروا…
                  و شمعي بي همتا….
عجب آتش بازي شود…
                        سوختن بالها….
                                    در شعله ها…..

********
*تيك تاك زجر آور*

نميدانم …
        اما سعي ميكنم..
شايد متوقف كنم…
شايد…
          اين تيك تاك زجر آور
                نبودنت را …
********
*نوستالژي*

ببين كه چگونه…
           ويرانت ميكند…
گاهي…
       عكسي…
            از خاطرات كهنه!
حتي…
    تصوير درب چوبي…
                 رنگ و رو رفته اي !
********
*زنجير احساس*

در ميان دشت سكون…
و شقايق هاي گيج…
در انتظار قاصدكي شاعر…
كه از تو غزلي بخواند….
زنجير احساسم را…
گشودم…
********

ماجد