🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زیارت

(ثبت: 250123) مرداد 27, 1401 

 

چه شود گر تو بیایی و دعایی بکنیم
چو اجابت بشود هر دو صفایی بکنیم

بزنیم قید همه شور و شر دنیا را
درد دل را ببریم چاره ز جایی بکنیم

ما گداییم بیا تا برویم خانه ی شاه
در آن دوست زنیم عشق گدایی بکنیم

در دلم باز کسی زمزمه دارد که بیا
شاید این زمزمه ی اوست ، صدایی بکنیم

در سرم حال و هوایست که می دانم چیست
وقت آن است که بیایی و دعایی بکنیم

دل شبگرد چو مسعود به نای است اسیر
پر پرواز بده فکر رهایی بکنیم

محمد رضا شرعی
شبگرد
تیر 1401

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    مرداد 27, 1401

    بزنیم قید همه شور و شر دنیا را
    درد دل را ببریم چاره ز جایی بکنیم

    ما گداییم بیا تا برویم خانه ی شاه
    در آن دوست زنیم عشق گدایی بکنیم

    یسلام

    بسیار زیباست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👌💐🌿

  2. زهرا آهن

    مرداد 28, 1401

    درود بر شما

    گاهی باید بی پر پرواز فکر رهایی کرد🌷🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا