🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سبز تمنا

(ثبت: 245763) اسفند 7, 1400 

سبز تمنا

این دلِ ما، وه که اسیرِ شماست
عشقِ شما خواست و گیرِ شماست

چشمِ مــــــن از سبز تمنایتان
هم ز ره و هم به مسیر شماست

هر چه نگارم غزل از بهرِتان
منتظر این دل، به سفیرِ شماست

ساده و بی رنگ و نظر نام عشق
شاکر و افتاده حقیر شماست

گرم کن این کلبه یِ سرد مـــرا
شعله به دل، عشقِ حریر شماست

مهر سکوت دل اگر بشکند
ضجه زنان باز نفیر شماست

موی به سرگشته سپید آشکار
در گذر افتاده که پیر شماست

زیر قدمهای تو بی وقفه دل
له شده هر لحظه خمیر شماست

هر چه به سر آیدم آن دلپذیر
زخم به دل خورده ز تیر شماست

حرفِ دلـم را به تو میگویمش
محرم این دل، دل سیر شماست

#نسرین_حسینی