🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سر سنگین

(ثبت: 243673) آذر 29, 1400 

 

چون موج که با حباب سر سنگین است
با موی سرم خضاب سر سنگین است

از من چه کسی دیده بد اقبال تری
با سایه ام آفتاب سرسنگین است

《》《》《》《》《》《》《》《》

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نقدها
  1. دی 14, 1400

    سلام بداقبال تری یا بد اقبال تر ؟

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آذر 29, 1400

    سلام و درود

    رباعی بکر و زیبایی ست
    خورشید غلام درگاهتان باد

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏👏👌🌷🌿

  2. فریبا نوری

    آذر 29, 1400

    درودها جناب حاج محمدی گرانقدر

    🌷🌿🌷🌿🌷

  3. آذر 29, 1400

    باسلام بسیار زیبا و گیرا بود احسنت حاج محمدی گل محمدی عزیز طیب الله🌹🌹🌹🌷🌷🌷🙏🙏

  4. الهیار خادمیان

    آذر 29, 1400

    بسیار عالی و اثر گذار بود حاج محمدی عزیز طیب الله
    🌹🌹🌹🌷🌷

    • درود حضرت دوست
      حضور ارجمند و نظر لطفتان را سپاسگزارم. زنده باشید🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا