🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سر و جانِ همگی باد به قربانِ وطن

(ثبت: 228142) تیر 1, 1399 

چنگ زد جنگ، دلا تا به گریبان وطن
قد علَم کرد عجب سامِ نریمان وطن

غیرت، آمد به هواداری عشّاق چه خوب
تا پریشان نشود جانِ جوانان وطن

در دلِ جنگ دو فرهنگ غنی رونق یافت
هر دو بر خاسته از قدرتِ ایمانِ وطن

اوّلی را همه از کرب و بلا داشته ایم
مشهد جان و دل و موطنِ جانان وطن

دوّمی بود گران هدیه ی فردوسی پاک
آن طبیبی که به جان خاست به درمان وطن

اینچنین عشق به یاری وطن آمده بود
بود در غفلت از آن، دشمن نادانِ وطن

گِرد بادِ سیهی بود ز شیطان اما
شد گرفتارِ دو صد هیبتِ طوفانِ وطن

تا برون سازد از این مُلکِ خدا دیو و ددان
هیبتِ عشق شد امضای فراخوان وطن

تا سرافراز بماند «وطنَ»ش ، طارق گفت:
سر و جان همگی باد به قربان وطن

نظرها 14 
  1. 🌹🌹🌹🌹🌹

    • طارق خراسانی

      تیر 2, 1399

      سلام و درود

      سپاس از مهر حضورتان

      در پناه خدا 🌿🙏❤️🙏🌿

  2. تیر 1, 1399

    سلام بر استاد طارق عزیز

    سرورم از این گل سرود فیض کامل نصیب شد

    طیب الله عزیز و سربلند باشی🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

    • طارق خراسانی

      تیر 2, 1399

      سلام و درود

      سپاس از مهر حضورتان

      در پناه خدا 🙏❤️🙏

  3. سخن عشق شد امضای فراخوان وطن‌…‌
    چه قشنگ…

    بهره بردم

    سلام و درود بر شما….

    ببخشید سلام رو آخر آوردم
    اوّل و آخر سلام
    💐💐💐

    • طارق خراسانی

      تیر 2, 1399

      سلام و درود و هزاران بار دیگر سلام
      دلتنگ دختر عزیزم بودم
      چقدر لطف کردید تشریف آوردید

      سپاس از مهر حضورتان
      در پناه خدا 🙏❤️🙏

  4. علی معصومی

    تیر 1, 1399

    سلام
    حضرت استاد
    🌿🌺🌸🌷🌸🌺🌹

    • طارق خراسانی

      تیر 2, 1399

      سلام و درود

      سپاس از مهر حضور و بهاری تان

      در پناه خدا 🙏❤️🙏

  5. کاش میتوانستم پاسخی در خور بنویسم به وطن که میرسم زبانم الکن میشه یک کلمه بیش نیست اما حرمتش از مادر وپدر بیشتر .افسوس که حرمت را شکستن …..
    بگذریم که نگفتنش بهتراست

    • طارق خراسانی

      تیر 2, 1399

      سلام و درود بر عزیز جانم
      درویش نازنینم

      سپاس از مهر حضورتان

      در پناه خدا 🙏❤️🙏

  6. 🌺هِزار اللهُ اکبر🌺

    • طارق خراسانی

      تیر 2, 1399

      سلام و درود

      سپاس از مهر حضورتان

      در پناه خدا 🙏❤️🙏

  7. درودها جناب طارق عزیز
    از وطن سرودن همیشه زیباست
    و از قلم شما زیباتر

    لب مریزاد استاد🌹👌👌🌺

  8. سپیده طالبی

    تیر 2, 1399

    سلام و عرض ادب و احترام
    حضورتان استاد خراسانی گرانمهر
    بسیار زیبا بود سروده دلنشین تان استاد بزرگوار
    پاینده باشید و درودتان باد🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا