🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سلام ای عشق …

(ثبت: 229) آبان 24, 1394 

سلام ای عشـــــق ای آرام جــــانها
خـــدایـــی هدیــــه ای از آسمانها
سلام ای زنــــدگـــــی را نور از تو
نشاط از تو ، غم از تو ، شــور از تو
سلام ای خـــــواب شیرین جوانی
طلـــــوعِ آفتــــــاب مهـــــربانی
سلام ای نــــوربخـــش محفل ما
زبـــــــــــان آرزوهــــــای دل ما
اگر چــــه خاکی صاحب خضوعی
طلوعی کن اهــــورایـــی طلوعی
طلوعی کن که جان و تن بسوزد
تجلّیـــگاه اهــــریمــــن بسوزد
مرا ســرمســــت از جام بلا کن
به هردردی که خواهی مبتلا کن
نخواهم یا بســـازم ، یا بسوزم
در اندازم در آتــش تا بسوزم
****** ******
سلام ای عشـــق ای آرام جانها
خدایی هدیــــه ای از آسمانها
جمالت آفتـــاب هستی ماست
زنورجلوه ات سرمستی ماست
ببار امشـــــب چو باران بهاری
که منّت بر ســر ما می گذاری
ببارامشب که دلها تشنه کامند
صحاری در صحاری لالــه فامند
بشوی از دل غبـــار کینه ها را
مصفّا کن همه آیینــــــه ها را
نصیب ازتو اگرغم یاکه شادیست
فرحــــزا چون نسیم بامدادیست
به عاشق ازتودر غمخانه ی دوست
هرآنچه می رسدای عشق نیکوست
اگر هشیار اگــــــر همواره مستیم
به دام افتاده ات بودیم وهستیم.

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. سوگند صفا

    آبان 25, 1394

    سلام و عرض ادب و احترام….

    واقعا خواندنی و زیبا بود…

    خواندیم و لذت بردیم استاد بزرگوار..

    برقرار باشید

  2. عرض سلام ادب و ارادت استاد بزرگوارم

    بسیارزیبا و پرمحتوا سروده اید :

    سلام ای عشـــــق ای آرام جــــانها
    خـــدایـــی هدیــــه ای از آسمانها
    سلام ای زنــــدگـــــی را نور از تو
    نشاط از تو ، غم از تو ، شــور از تو

    عباس خوش عمل

  3. نگار حسن زاده

    آبان 25, 1394

    سلام و عرض احترام استاد بزرگوارم…بسیار عالی و زیبا بود…نجوای عاشقانه ای با عشق داشتید…لذت بردم…سلامت و سعادتمند باشید

  4. سمانه تیموریان

    آبان 27, 1394

    سلام و عرض ارادت استاد عزیزم

    واقعادلنشین است. لذت بردم 

    در پناه حق

  5. آبان 27, 1394

    احسن

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا