🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سه‌گانی " دریاچه، درگذشت " !

(ثبت: 4451) تیر 19, 1396 
سه‌گانی " دریاچه، درگذشت " !

هوالمحبوب

آب از سرش گذشت؛

آخر کویر شد؛

دریاچه، درگذشت!

نسیم محمدجانی

خرداد ۹۶

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):