🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سه‌گانی « مرگ را هدف گرفت»

(ثبت: 2204) مرداد 23, 1395 
سه‌گانی « مرگ را هدف گرفت»

هوالمحبوب

ماشۀ حیات را کشید؛
با شهامتی شگفت، 
مرگ را هدف گرفت.

.

.

.

از مجموعه سه‌گانی «کی آفتابی می‌شوی باران؟»