🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سه گانه بیابان

(ثبت: 3291) بهمن 16, 1395 

رج می‌زند کوه را

 

با گوسفندانش

چوپان

*****

شترهای سنگی

زانو زده‌اند

چقدر تپه!

*****

عینک دودی می‌زند

آفتاب     

انعکاس نور!

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. علی اصغر اقتداری

    بهمن 17, 1395

  2. فاطمه قربانپور

    اسفند 4, 1395

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا