🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سودای غزل

(ثبت: 253015) آبان 25, 1401 
سودای غزل

 

در من سر سودای غزل نیست دگر
بُگذار که خون ببارد از دیده ی تَر

شعر و غزل امشب همه در سوگ تواند
بعد از تو دگر غزل نیاید به نظر

 

*پ ن :
بر مزار استاد فقید حسین منزوی
محمد رضا شرعی
شبگرد
زنجان
آبان ماه 98

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. درود
    خداوند مرحوم منزوی را رحمت کند🙏🙏🙏

  2. طارق خراسانی

    آبان 25, 1401

    سلام و هزاران درود
    خدا رحمت کند استاد منزوی را
    حق بزرگی به گردن شعر و ادی و فرهنگ کشور دارند
    و دستمریزاد بر شما که با کلک توانای خود به نمایندگی از همه شاعران یادگاری جاویدان بر مزار آن مرحوم نگاشته اید
    در پناه خدا 🌿🙏👏👏👏👏👏👌🌹🌿

    • سلام بر استاد ارجمندم
      خدا را صد هزار مرتبه شکر مه خواننده ی پیام های گرم تان هستم
      خدا سایه ی شما را بر سر ما نگهدارد و روز به روز بهتر و بهتر بشوید
      سپاس از بذل محبت شما
      سپاس

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا