🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سوز و گداز

(ثبت: 253243) آبان 29, 1401 

 

داغی شده ای بر دل دیوانه که بازم
از هجر تو اینگونه در این سوز و گدازم

عادت نشده دوری تو بر دل غمگین
با این غم سنگین بسوزم یا بسازم

 

محمد رضا شرعی
شبگرد
اردیبهشت

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    آبان 29, 1401

    🌹🌹🌹

  2. زهرا آهن

    آبان 29, 1401

    درود بر شما جناب شرعی بزرگوار

    عشق در بلاتکلیفی هایش به شکوه میرسد

    پایدار باشید🌺🌸

  3. مجید قلیچ خانی

    آبان 30, 1401

    درود و ارادت خدمت جناب شرعی و اثر دلنشین ایشان🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا