🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شب که از نیمه گذشت

(ثبت: 254172) دی 1, 1401 
شب که از نیمه گذشت

 

شب که از نیمه گذشت
مثل هر نیمه شبِ این دوران
خواب از چَشم تَرَم باز گُریخت
سیل سیال همه خاطره های خوش با هم بودن
ریخت در ذهن من دِلشُده باز

نیستی تا که ببینی بی تو
لب هر پنجره که بنشینم
جلوه یِ یاد تو
در چَشم تَرَم نقش شده
لب خَندان تو چون غنچه یِ بِشکُفته به باغ
گرمی دستانت
که دهد جان ، به دستم آرام

شب که از نیمه گذشت
مثل هر نیمه شب این دوران
با تو می مانم و می خوانم مست
تا سحرگاهی دگر
که سَرِ خَسته به زانوی تو بگذارم باز

هر نسیمی که سحرگاه از این خانه گذشت
عِطرِ گیسوی پریشان تو را
با خودش خواهد برد
صبح تا شام دِگَر
من خوش از خاطره های شب قبل
چَشم در راه شب و نیمه شبم

 

محمد رضا شرعی
شبگرد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. زیبا ست

    هر نسیمی که سحرگاه از این خانه گذشت
    عِطرِ گیسوی پریشان تو را
    با خودش خواهد برد
    صبح تا شام دِگَر
    من خوش از خاطره های شب قبل
    چَشم در راه شب و نیمه شبم

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏

    درود بر شما جناب شرعی عزیز

    عالی سرودید لذت بردم

    سر بلند باشید به مهر

    💐💐🙏🙏👏👏👏🌹🌺

  2. سلام و درود بر جناب شبگرد

    بسیار لطیف و زیباست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌🌿

  3. با تو می مانم و می خوانم مست
    تا سحرگاه دگر
    که سَرِ خَسته به زانوی تو بگذارم باز
    بسیار زیباست مثل همیشه
    🌱🌾🌺🌼🥀🌷🍎🍏🍉

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا