🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شرح نیاز

(ثبت: 250122) مرداد 25, 1401 

 

دلم آن ساز ندارد که کند شرح نیاز
که دل سوخته را شرح نیاز است به ساز

به تمنای وصال تو خداوند جمال
قبله ای ساخته ام سوی تو از بهر نماز

هر طرف می دوم و میل رسیدن در دل
به طواف حرمت می کشدم غیر حجاز

کعبه ی عشق به دل دارم و هر شب سر مست
می شوم رقص کنان ، چرخ زنان محرم راز

هوشم از سر بِبَرَد شوق که عقلم دیگر
شده وا مانده ی اول قدم راه دراز

دل شبگرد که شد شعله ور از آتش عشق
از تب هجر تو افتاده در این سوز و گداز

محمد رضا شرعی
شبگرد
فروردین ۱۴۰۱

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها
  1. زهرا آهن

    مرداد 25, 1401

    درود بر شما جناب محمدرضا شرعی گرانقدر

    سپاس از هموندی این سروده‌ی زیبا

    در پناه خداوندی خوبی‌ها پایدار باشید🌷🌺👏

  2. طارق خراسانی

    مرداد 25, 1401

    هر طرف می دوم و میل رسیدن در دل
    به طواف حرمت می کشدم غیر حجاز

    کعبه ی عشق به دل دارم و هر شب سر مست
    می شوم رقص کنان ، چرخ زنان محرم راز

    درودتان

    عالی ست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👌🌹🌿

  3. عظیمه ایرانپور

    مرداد 25, 1401

    درود بر شما
    زیباست
    قلمتان سبز🌷

    • طلعت خیاط پیشه

      مرداد 25, 1401

      بسیار زیباست لذت بردم
      درود بر شما
      🙏🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا