🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعرهای زنده

(ثبت: 236847) اسفند 16, 1399 
شعرهای زنده

 

من مرده‌ام
و شعرهای من
زنده‌اند در گندم‌زار گونه‌ها و بوسه‌ها
برای آنانی که می‌دانند
چیست بوسه‌ها…

محمدرضانعمت پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    اسفند 17, 1399

    🌻🌷🌺🌸🌼🏵️💐

  2. مدینه ترکاشوند

    اسفند 18, 1399

    سلام و درود بر شما
    بسیار زیباست
    دستمریزاد
    🌹🌸🌼🍁

    • محمدرضا نعمت پور

      اسفند 18, 1399

      درود بر شما
      ممنونم از همراهی صمیمانه و نگاه پر مهربونتون
      در پناه حق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا