🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعله‌و‌َر

(ثبت: 256342) بهمن 28, 1401 

 

حس می‌کنم استخوانِ من شعله‌ور است
تنها نه تنم که جانِ من شعله‌ور است

تنها نه همین، که می‌تراود حتّی
این شعر که از زبانِ من شعله‌ور است

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 28, 1401

    سلام و درود

    بسیار عالی ست

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱