🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شنیدم خدا هم تو را می ستود

(ثبت: 2505) مهر 4, 1395 

تقدیم به شاعری که تاریخ هم او را خواهد ستود

نه تنها که زهره  به آهنگ رود

شنیدم خدا هم تو را می ستود

به  فرزانه ی شعر زیبا و پاک

چه خوانم  بجز آفرین و درود؟